دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

حالم خوب است...
اما در حالت خنثی به سر میبرم...
نه خوشحالم...نه ناراحت...افسرده هم نیستم...
خنثی و بیخیال...
حال این روزهایم را دوست دارم..نگران نیستم...دلهره ندارم
از همه مهم تر درگیر هـــــــــــیچکــــــــــ ـــس نیستم...
هادی

سامانه پیامکی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

من بودم دیگه شما نباشید……

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۴ ب.ظ

دروغ بگو ؛ تا باورت کنند….!

آب زیر کاه باش ؛ تا بهت اعتماد کنند….!!!!!

بی غیرت باش ؛ تا آزادی حس کنند….!!

خیانت هایشان را نبین ؛ تا آرام باشند ….!!

کذب بگو ؛ تا عاشقت شوند……..!!

هرچه نداری بگو دارم , هر چی داری بگو بهترینش را دارم ….!!

اگر ساده ای ؛

اگر راست گویی ؛

اگر باوفایی ….

اگر با غیرتی !

اگر یک رنگی ….

همیشه تنهایی … !!!

من بودم دیگه شما نباشید……



  • هادی

نظرات  (۶)

salam shoma ham kheyli webloge ghasghangi darin man kamelan ba matneton movafegham ke harkas in vijegiharo daret anhast vali ta modati badesh behtarin adame donya barash miad

خوبست و عالی:))

کاروانی رد نشد تا یوسفی پیدا شود

یک نفر باید زلیخا را بیاندازد به چاه

 آدمیزادست و عشق و دل به هر کاری زدن

آدم ست و سیب خوردن آدم  ست و اشتباه

حامد عسگری

یه سوال الان توی این دنیا غیرت هست؟راستگوهست؟ازهمه مهمتر

باوفا پیدامیشه؟

نیست یاکم پیدامیشه که الان هیچ کس حاضربه اعتماد نیس

کم پیدامیشه که همه به دروغ وابستن

این تنهایی شرف داره به اینکه دورت شلوغ باشه و یه آدم نامرد باشی.
دل دله.
احساسات خیلی مهمه.با احساسات کسی بازی نکنی مردی.
تو عشق راست بگو.پاش وایسو.
***عشق مقدسه باید جلوش زانو بزنی***
  • زهرا شریفیان
  • البته ب طرف مقابلم بستگی داره....

    (آدم باید با واقعیت ها زندگی کنه،شاید تظاهر ب چیزی ک نیستی واسه خیلیا خوب باشه،ولی اسمش روشه،تظاهر،بالاخره ی جایی طاقت طرف تموم میشه و

    همه چی ب هم میریزه،در اصل چیزی درست نبوده ک ب هم بریزه)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی