دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

حالم خوب است...
اما در حالت خنثی به سر میبرم...
نه خوشحالم...نه ناراحت...افسرده هم نیستم...
خنثی و بیخیال...
حال این روزهایم را دوست دارم..نگران نیستم...دلهره ندارم
از همه مهم تر درگیر هـــــــــــیچکــــــــــ ـــس نیستم...
هادی

سامانه پیامکی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

دوستت دارم....

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲ ب.ظ


روزی چند بار دوستت دارم
یک بار وقتی که هوا برم می دارد،
قدم میزنیم ...
وقتی که خوابم می آید،
تو می آیی! ی
ک بار وقتی که باران ناز می کند ...
دل ناودان میشکند ... می بارد.
وقتی که شب شروع میشود ...
تمام میشود ...
یک بار دیگر هم دوستت دارم!
باقی روز را ...
هنوز را ...





  • هادی

نظرات  (۳)

“دوستت دارم” هایت را به کسی نگو..!!


نگه دار برای خودم..

من، جانم را


برای شنیدنش


کنار گذاشته ام . . .




کم اما همیشه دوستش بدار . . .
خیلی متن هایت زیباست هادی جون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی