دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

حالم خوب است...
اما در حالت خنثی به سر میبرم...
نه خوشحالم...نه ناراحت...افسرده هم نیستم...
خنثی و بیخیال...
حال این روزهایم را دوست دارم..نگران نیستم...دلهره ندارم
از همه مهم تر درگیر هـــــــــــیچکــــــــــ ـــس نیستم...
هادی

سامانه پیامکی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

مازیار فلاحی

جمعه, ۶ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ق.ظ

(( این آهنگ جدیدش رو خیلی خیلی خیلی قشنگ میخونه و واقعا به دلم نیشسته ))


این نامه رو لیلا فقط بخونه
فقط میخوام که حالمو بدونه
کلاغا اطراف منو گرفتن
از دور مزرعه هنوز نرفتن
لیلا دارن نقل و نبات میپاشن
تا عشق و خون دوباره هم صداشن
لیلا چقدر دلم برات تنگ شده
نیستی ببینی که سر جنگ شده
نیستی ولی همیشه هم صدایی
لیلای من دریای من کجایی
این نامه رو تنها باید بخونه
ببخش اگه پاره و غرق خونه
این نامه ی آخرمه عزیزم
تولد دخترمه عزیزم
براش یه هدیه کوچیک خریدم
دلم میخواست الان اونو می دیدم
لیلا به دخنرم بگو که باباش
رفتش که اون راحت بخوابه چشماش
رفتش که اون یه وقت دلش نلرزه
نپره از خواب خوشش یه لحظه
اگه یه روز این نامه رو بخونی
دلم میخواد از ته دل بدونی
الان دیگه به آرزوم رسیدم
باور نمیکنی خدا رو دیدم ...


اینم از لینک دانلود اهنگ زیباش



  • هادی

نظرات  (۵)

واقعا به دل میشینه

بین اهنگای مازیار فلاحی از این اهنگش بدم میاد:|

پاسخ:
چرا؟؟؟
اهنگ به این دلنشینی/...

خب نظرات باهم فرق داره!از نظر من اصلا قشنگ نبود!

حیف اون همه ترانه ی قشنگش!

اینو که خوند از اونام بدم میاد:|

زیبا بود .......
نوشدارو اگر
لبان تو باشد
سهراب،یکی دو تا نیست ...

محمد رضا نامدارپور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی