دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

حالم خوب است...
اما در حالت خنثی به سر میبرم...
نه خوشحالم...نه ناراحت...افسرده هم نیستم...
خنثی و بیخیال...
حال این روزهایم را دوست دارم..نگران نیستم...دلهره ندارم
از همه مهم تر درگیر هـــــــــــیچکــــــــــ ـــس نیستم...
هادی

سامانه پیامکی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

یک/

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ب.ظ


گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود


گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد


گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود


گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند


مراقب بعضی یک ها باشیم !!


در حالی که ناچیزند ، همه چیزند ....






  • هادی

نظرات  (۵)

هر جوری حساب می‌کنم می بینم حساب و کتابمان یکی‌ نمی‌شود ، من و کتابم اینجا منتظر ، بیا کمی‌ عاشقی کن ، عارفی کن ، بیا و دلت رو با دل ما یکی‌ کن ، بیا حسابت را تسویه کن .

(نیکی فیروزکوهی)
"یــــــــک" همیشه "یــــــــــک" است....

شاید در تمامِ عمرش نتواند بیشتــــــــر شود؛ امّــــــــا گاهی میتوانــــــد خــــــــیلی باشد....!!!

مثل: "یـــــــک دوســـــت".... یا "تـــــــــو" که "یــــــــک دنیـــــــــایی".....

روزها یکی پس از دیگری به پایان

می رسند…

و در پی روزها

عمر من…

خسته نباشی سرنوشت….!


سپاس از حضور گرمتون

تمام غصه های دنیا را
میتوان با این یک جمله حل کرد:
خدایا میدانم که میبینی...


خیلی خیلی قشنگ بود من عاشق این جملاتی هستم که از کلمه کلمشون هزارتا حرف بیرون میاد

اگر سرابی دیدی وانمود کن سیرابی نگذار همچون دروغگویان به دروغش افتخار کند...............................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی