دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

حالم خوب است...
اما در حالت خنثی به سر میبرم...
نه خوشحالم...نه ناراحت...افسرده هم نیستم...
خنثی و بیخیال...
حال این روزهایم را دوست دارم..نگران نیستم...دلهره ندارم
از همه مهم تر درگیر هـــــــــــیچکــــــــــ ـــس نیستم...
هادی

سامانه پیامکی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

پاییز

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۲ ب.ظ




خدا را چه دیدی!


کار نشد ندارد...


شاید در این پاییز...


دردهایم ...


تا ابدیت...


خزان شوند...


شاید!!!


  • هادی

نظرات  (۸)

مات و گیج و گنگ

مانده ام میان

ــ آنچه هست و نیست

نه، نبوده، هیچگاه

این حصار و قاب

جزو درس های من نبوده است

موقع خریدن لباس های پاییزی دقت کنید
لباسی بخرید با جیب های بزرگ به اندازه دو دست
شاید همین پاییز عاشق شدید
حـــــــرفِ تازه ای نـــــدارم...!!

فقط "خـــــــــــزان" در راه است....

کـــــــلاه بگـــــذار بر ســــــرِ خاطراتـــــی که یـــــخ زده انـــــد...!!!

شاید به یــــادت بیفتـــــد جیـــــب هایت را وقتیکه دستـــــــهایم؛ مهمانشان بودنـــــد...


انگشتانم ک لای ورق های دیوان حافظ میرود
دست و دلم میلرزد
امابه خواجه میسپارم تا امید از دلم نگیرد
دوست دارم همیش بگوید
یوسف گمگشده باز اید ب کنعان غم مخور.....
سلام تمام نوشته ها عالی هستند

سلام

وب قشنگی دارید
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

به خدا ایمان دارم حتی اگر سکوت کرده باشد ...
  • زهرا شریفیان
  • در مقابل تقدیر خدا مانند کودکی باش که وقتی او را به هوا می اندازی،

    میخندد،زیرا یقین دارد که تو او را خواهی گرفت........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی