دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

حالم خوب است...
اما در حالت خنثی به سر میبرم...
نه خوشحالم...نه ناراحت...افسرده هم نیستم...
خنثی و بیخیال...
حال این روزهایم را دوست دارم..نگران نیستم...دلهره ندارم
از همه مهم تر درگیر هـــــــــــیچکــــــــــ ـــس نیستم...
هادی

سامانه پیامکی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

دلــــــم

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۶ ب.ظ


اینجــا صـدای پـا زیــاد می شنــوم...! 

امــا هیچکــدام تــو نیستــی ...! 

دلــــــم ؛

خـوش کرده خــودش را بــه ایـن فکــر ؛ 

که شایــد ؛

پابرهنه بیایی ...



  • هادی

نظرات  (۷)

این شعر را همین حالا بخوان

وگرنه بعدها باورت نمی شود

هنگام سرودنش چگونه دیوانه وار عاشقت بودم

همین حالا بخوان

گاهی وقتــــــــــها آدم دلش میخواهـــــد؛ کفش هایش را در بیاورد و نوکــــــــــــِ پا از خودش دور شود...

دورِ دورِ دور..........
چقدر دنیا بی وفاست اما بی وفاتر از اون ماهستیم که قدر لحظات باهم بودن را نمیدانیم بعد همه چیز را میذاریم پای بی وفایی دنیا.................................
همیشه نگاهت به ان بالاباشد تادلت ازادمهای این زمین نگیرد...
  • پروانه ابی
  • سلام

    دلنشین است کلامت

    برای من می شود صدای دلتنگی ها و بی قراری هایت را شنید

    می توان مهربانی نگاهت را لمس کرد و به پهنای کهکشان ها خوبیت را حس

    نمیدانم ارزو کنم برگردد یا نه

    اما اگر هنوز منتظرش هستی امیدوارم که برگردد

    خدایا ...!انگاربدمتوجه شدی!!!گفتم بخشیدمش ...امانگفتم به یکی دیگر...
  • مریم.ماداکتو
  • پیله کردم به تو....
    نمیدانی پروانه شدن دراغوش گرمت
    چه عالمی دارد...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی