دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

حالم خوب است...
اما در حالت خنثی به سر میبرم...
نه خوشحالم...نه ناراحت...افسرده هم نیستم...
خنثی و بیخیال...
حال این روزهایم را دوست دارم..نگران نیستم...دلهره ندارم
از همه مهم تر درگیر هـــــــــــیچکــــــــــ ـــس نیستم...
هادی

سامانه پیامکی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

مشهد الرضا

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۳۹ ب.ظ

دوستان عزیزم  بعد از کلی انتظار و
دلتنگی بالاخره آقا طلبیدتم

و  اگه خدا بخواد فردا عازم مشهد الرضا
هستم
….

اگه تو این چند وقت بدی ، بی
احترامی
، یا حرف ناراحت کننده و نابجایی
از من شنیدین به بزرگی خودتون ببخشین.

دعا گوی همتون هستم .


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)



حتما قرار شاه و گدا هست یادتان
همان شب که زدم دل به نامتان
مشهد، حرم ، ورودی باب الجواد
آقا ، عجیب دلم گرفته برایتان
کبوتر دلم به شوق سلطان عشق
امام رضا (ع) بال می‏زند
رضا جان گلوی بغض کرده زائرت ،
امروز به دنبال واژه‏ای است برای عرض ارادت
کبوتران ، به صف می‏نشینند تا یکی یکی رو به روی تو ادای احترام کنند
ای بی‏کرانه کدام دریایی ، که کشتی نشسته‏گان عالم در کنار تو پهلو می‏گیرند تا در لنگرگاه مهر تو ، چند روزی آشیانه کنند؟
و غروب‏ها آن هنگام که گام‏های سبز اذان در مناره‏های حرمت می‏پیچد ، دل را در لذتی ناتمام رها می‏کنم و در سقاخانه دلم آماده اقامه هشتمین رکعت نماز عشق می‏شوم
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)

  • هادی

نظرات  (۵)

سلام زیارت قبول دعاکردید قسمت ماهم بشه؟یه خواهشی دارم نوشته های دلنشینی که ارسال میکنید واسه ما اخرش اسمتونا ننویسید
باسلام زیارت قبول خوش گذشت.؟باباحداقل یکبار یکی از این جمله های قشنگ ارسال کنید برام وگرنه دفعه اخرم شد میام تو وبلاگتون
پاسخ:
با سلام
در رابطه با ارسال پیامک ما پیامک ها رو ارسال میکنیم ولی به دلیلی ایتکه شما دریافت پیامک ها از طرف سامانه را غیر فعال کرده اید برای شما ارسال نمیشه....
ساکنان ساحل دریاپس از مدتی صدای امواجرانمیشنوند چه تلخ است قصه ی عادت....


تبریک میگم وبتون عالیه
التماس دعا
زیارت قبول منم خیلی دوست دارم برم مشهداماقسمت نمیشه. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی