دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

حالم خوب است...
اما در حالت خنثی به سر میبرم...
نه خوشحالم...نه ناراحت...افسرده هم نیستم...
خنثی و بیخیال...
حال این روزهایم را دوست دارم..نگران نیستم...دلهره ندارم
از همه مهم تر درگیر هـــــــــــیچکــــــــــ ـــس نیستم...
هادی

سامانه پیامکی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

کم کم یاد خواهم گرفت !

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۷ ب.ظ
کم کم یاد خواهم گرفت !
با آدمها ........
همانگونه باشم ، که هستند ... !
همانقدر ...
خـــوب ....
گـــــــرم .....
مهـــــربان .....
و گاهی همانقدر ...
بـــد .....
ســــرد ...
تلـــــــــخ



  • هادی

نظرات  (۸)

زیبا بود.....
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
آسمانی که در استخر " هزاران ماهی فیروزه ای " دراز می کشید و به آن تنها ماهی بازیگوشی فکر می کرد که یک روز پرنده شد
                     بارید
                            و رفت...
به کودکانمان در کودکی وقت بیشتری برای عروسک‌بازی بدهیم تا وقتی بزرگ شدند با آدم ها بازی نکنند... 
یاد خواهم گرفت که با آدم ها چگونه باشم
خوب .......
گرم .........
مهربان ........
و گاهی   :
خوب .....
گرم .......
مهربان باشم......
یاد خواهم گرفت

گاهی وقتها خودمو بغل میکنم ومیکم گریه نکن دیوونه من که باهاتم.............

سلام عزیز عالی بود
موفق باشید

کنار آشیانه تو آشیانه میکنم


فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم

کسی سوال میکند برای چه زنده ای؟


و من برای زندگی تو را بهانه میکنم...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی