دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

حالم خوب است...
اما در حالت خنثی به سر میبرم...
نه خوشحالم...نه ناراحت...افسرده هم نیستم...
خنثی و بیخیال...
حال این روزهایم را دوست دارم..نگران نیستم...دلهره ندارم
از همه مهم تر درگیر هـــــــــــیچکــــــــــ ـــس نیستم...
هادی

سامانه پیامکی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

خدایا تنها تو را دارم

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۳ ق.ظ

گـــــاهی نـــــه گریـــــه آرامت می کنــــد
و نـــــــــــه خنــــــــده

نــــــــه فریـــــــــاد آرامــت می کنــــــــد
و نـــــــه سکــــــــوت
آنجـــــاست کـــــه بـــا چشمانی خیس
رو بـــه آسمـــــان می کنی و می گویی
♥خدایــــــا♥
تنهـــــا تــــو را دارم ...
تنهـــــــایم مگـــــــذار...



  • هادی

نظرات  (۹)

خــــــــــــــــــــــــدایا : تنها تورا دارم؛ و تنها تورا دوستـــــــــــــــــ دارم......
فقط تو حقیقی هستی و بــــــــــــــــــس....

خدایا تنهایم نگذار...

اگرتنهای تنهاهم باشی بازم خداهست

توی اوج ناامیدی اگه بالای کوهی بری وبگی ایاامیدی هست

جواب میشنوی که یکی میگه

هست هست....هست...

(خدایا)

وقتشه
از تو نوشتن وقتشه....
با من تنها بگو این قصه را / با من تنها خدا ، این بنده را

ای خدا تنها تویی تنها منم / من به تنهایی تو سر میزم . . .
مگر گریه چقدر وزن دارد که با اشک ریختن انقدر سبک میشویم؟؟
گریه آسونه اما بغض آدمو خفه میکنه.میفهمی؟خفه
عجب خدایی داریم!میتواندمچمان رابگیردامادستمان رامی گیرد............
وقتی خداوندازپشت دست هایش راروی چشمانم گذاشت ازلابه لای انگشتانش انقدرمحودیدن دنیاشدم که فراموش کردم منتظر است نامش راصداکنم...
عالی بود دوست خودم کاش تمام لحظات زندگی بگوییم خدایا تنها تو را دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی