دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

حالم خوب است...
اما در حالت خنثی به سر میبرم...
نه خوشحالم...نه ناراحت...افسرده هم نیستم...
خنثی و بیخیال...
حال این روزهایم را دوست دارم..نگران نیستم...دلهره ندارم
از همه مهم تر درگیر هـــــــــــیچکــــــــــ ـــس نیستم...
هادی

سامانه پیامکی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

خبرنامه پیامکی

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۳۹ ب.ظ

دوستای عزیزم شما میتونید با عضویت توی خبرنامه پیامکی که تو ستون سمت چپ قرار داره ،دلنوشته ها رو از طریق پیامک دریافت کنید .

 دوستان عزیز شما میتونید  متن یا دلنوشته های زیباتون رو به شماره 30007546625625 ارسال کنید تا با اسم خودتون توی وبلاگ به اشتراک گذاشته بشه....


با تشکر

  • هادی

نظرات  (۱۶)

ممنونم ازتون
با افتخار لینکتون کردم
پیشنهاد خوبیه؛
حتمـــــــــــــــــــــــــاً..
 دمت گرم دادا
ممنون از پیامکهای زیباتون
پاسخ:
خواهش میکنم
خوشحال تر میشم بیشتر به وبلاگ سر بزنین....
سلام
خیلی وبلاگ قشنگی داری مخصوصا اهنگاش
من لینکتون کردم خوشحال میشم اسمم تو لینکاتون باشه مرسی
پاسخ:
ممنون از لطفتون
بله حتما
میخوام لینکتون کنم
وبلاگ شما عالی تره
و ممنون از نظرتون
من توسامانتونم عضوم میخواستم تشکر جانانه کنم واقعا خیلی عالیه موفق باشین
سلام.آقاهادی.وبلاگتون.خیلی.زیباست.وجه.اشتراک.جالبی.داریم...منم.خنثی.هستم...موفق.باشید!!!
سلام عزیزم وبت خیلی عالیه اگه به وبلاگ من هم سری بزنی خوشحال میشم.
سلام وب زیبایی دارید
خوشحال میشم به وب منم سری بزنید و نظری بگذارید اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کنید.............
سلام وب قشنگی داری پیشنهادمیکنم دلنوشته سیدمصطفی هاشمی محجوب رودربخش حرفهای بی قاعده سایتwww.sabk-zendegi.com بخون خیلی باحاله
  • خادم جهاد فرهنگی
  • خوب بود
    به ام هم سر بزنید
    سلام .خیلی وبتون خوبه عالیههه من خیلی از وبتون خوشم اومده.. متشکر از  نوشته های قشنگتون..
    :-)
  • اشک مهتاب
  • سلام... 
    وبلاگ زیبایی دارید... 
    موفق باشید... 
    خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنید..
    سلام میخاستم بدونم چرادیگه بروزنیستید؟وبلاگتون عالی بود…

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی