دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

حالم خوب است...
اما در حالت خنثی به سر میبرم...
نه خوشحالم...نه ناراحت...افسرده هم نیستم...
خنثی و بیخیال...
حال این روزهایم را دوست دارم..نگران نیستم...دلهره ندارم
از همه مهم تر درگیر هـــــــــــیچکــــــــــ ـــس نیستم...
هادی

سامانه پیامکی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

می خندم که جای زخــم ها را نبینی.......!!!

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۹ ب.ظ

دل نوشته ای از خودم(HARDBOY)

می خندم
ساده می گیرم
ساده می گذرم
بلند می خندم و با هر سازی میرقصم
نه اینکه دل خوشم!
نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد!
مدتی طولانی شکســــتم، زمین خوردم،
سخــــتی دیدم، گــــریه کردم و حالا.......!!!
برای " زنده ماندن" خودم را به "کوچه ی علی چپ" زده ام......!!!
روحم بزرگ نیــــست! دردم عمیــق است
می خندم که جای زخــم ها را نبینی.......!!

!

  • هادی

نظرات  (۳)

سردرگمی ام داد گره در گره اندوه

خوشبخت کلافی که سری داشته باشد !

رسول جنتی

سکوتم

را نکن باور !

من آن آرامش سنگین ِ پیش

از، قهر طوفانم .

من آن خرمن ،

من آن انبار باروتم ،

که با آواز یک کبریت، آتش

میشوم یکسر

گریه نمیکنم نه اینکه خوبم نه اینکه دردی نیس نه اینکه شادم
گریه غرورمو بهم میزنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی