دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

تو مرا می فهمی بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان تو پر از لبخندی تو پر از حس خدا

دلنوشته های دلنشین

حالم خوب است...
اما در حالت خنثی به سر میبرم...
نه خوشحالم...نه ناراحت...افسرده هم نیستم...
خنثی و بیخیال...
حال این روزهایم را دوست دارم..نگران نیستم...دلهره ندارم
از همه مهم تر درگیر هـــــــــــیچکــــــــــ ـــس نیستم...
هادی

سامانه پیامکی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

دوستت داشتم از دور

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۱۹ ب.ظ

از دور دوستت داشتم !


بی هیچ عطری


آغوشی


نگاهی


یا حتی بوسه ای


تنها دوستت داشتم ��اما حالا اگه دور شی ��چه کنم با اینهمه وابستگی؟


  • هادی

نظرات  (۷)

گاهی گمان نمیکنی و میشود
گاهی نمیشود که نمیشود
گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود
گاهی گدای گدایی و بخت نیست
گاهی تمام شهر گدای تو میشود
گاهی برای خنده دلم تنگ می شود
گاهی دلم تراشه ای از سنگ می شود
گاهی تمام آبی این آسمان ما
یکباره تیره گشته و بی رنگ می شود

ای کشتۀ سوزاندۀ بر باد سپرده

جز عشق نیاموختی از قصه حلاج

فاضل نظری

دوست داشتم مرسی....
دوست داشتم مرسی....
همه ی وابستگی مال تو.
فقط خودتی و خودت
اینجاست که آدما راحت به خودشون میگن به من چه
*از دور دوستت داشتم*

خاطره ها را رشوه میدهم به روز هایم
تا از بی تو بودن ،صدایشان در نیاید…
بازم مثل همیشه مطالبتون خیییییییییییییلی قشنگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی